نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دراکسلر: " آلمان  گزینه ی بهتری برای پیشرفت یک بازیکن است."

دراکسلر: " آلمان گزینه ی بهتری برای پیشرفت یک بازیکن است."

یولین دراکسلر در مورد ملحق شدنش به وولفسبورگ و این که چرا سری آ و یوونتوس را انتخاب نکرده است اذعان کرد آلمان برای پیشرفت یک بازیکن شرایط بهتری نسبت به ایتالیا دارد.

هافبک تهاجمی سابق باشگاه شالکه، در تمام نقل و انتقالات تابستانی امسال به بیانکونری لینک شده بود و حتی روز شنبه به نظر می رسید که انتقال او به تورین حتمی شده است.

با این حال این بازیکن 21 ساله روز دوشنبه به باشگاه وولسفبورگ رقیب شالکه در بوندس لیگا منتقل شد. دراکسلر در مصاحبه خود اعتراف کرد دوست داشته است در آلمان بماند. او در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

" فکر می کنم در مقایسه با ایتالیا، در آلمان بهتر می توانم از همه لحاظ بهتر شوم."

" با جو موجود در بوندس لیگا آشنایی دارم. شالکه همواره خانه من خواهد بود، اما چیزی در باشگاه تغییر کرده بود، آن ها در فاز سکون قرار گرفته بودند و من می خواستم به محیطی که برای من مناسب تر باشد تغییر مکان دهم."

" تنها تأسف من از این بابت است که کوین دی بروین در اینجا حضور ندارد (بازیکن بلژیکی از وولسفبورگ به منچسترسیتی ملحق شد) و اگر با او هم بازی بودم خیلی بهتر می شد."

در مورد مبلغ فروش دراکسلر خبری رسمی منتشر نشده است. با این حال به گفته ی هورست هلدت مدیر ورزشی باشگاه شالکه، انتقال دراکسلر به وولفسبورگ گران ترین فروش تاریخ باشگاه شالکه بوده است.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: